2025 yılı yaş çay alım fiyatları belli oldu

2025 Yılı Yaş Çay Alım Fiyatı 25,44 TL Oldu

Tarım ve Orman Bakanlığı, 2025 yılı yaş çay alım fiyatının kilogram başına 25,44 lira olarak belirlendiğini duyurdu.

Bakanlık tarafından yapılan yazılı açıklamada, “2024 yılında yaş çay rekoltesi 1 milyon 430 bin ton olarak gerçekleşti. ÇAYKUR, 2024 yılında 49 yaş çay fabrikasında 783 bin ton yaş çay satın aldı ve bu yıl da benzer bir alım hedefliyor. Geçen yıl 19 TL olan yaş çay bedeli, 2025 için 25,44 TL olarak belirlendi. Üreticilerimize bol kazançlar dileriz” ifadelerine yer verildi.

Related Posts

Borsa günü nasıl tamamladı? (18 Haziran 2025)

BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 143,46 puan azalırken, toplam işlem hacmi 84,9 milyar lira oldu. Bankacılık endeksi yüzde 0,30, holding endeksi yüzde 1,86 değer kaybetti. Sektör endeksleri arasında en çok kazandıran yüzde 1,84 ile finansal …

Avrupa borsalarında gerilim dalgası: Orta Doğu etkisi! (18 Haziran 2025)

Stoxx Europe 600 gösterge endeksi yüzde 0,1 azalışla 541,9 puandan ve Almanya’da DAX 40 endeksi yüzde 0,1 düşüşle 23.440 puandan işlem görüyor. İtalya’da FTSE MIB 30 endeksi yüzde 0,2 artışla 39.447 puanda, İspanya’da IBEX 35 endeksi yüzde 0,3 primle …

Borsa güne düşüşle başladı: İşte en çok kazandıran sektörler

Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi, güne yüzde 0,31 düşüşle 9.310,65 puandan başladı. Dün satış ağırlıklı bir seyir izleyen Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi, günü yüzde 0,11 değer kaybederek 9.339,59 puandan tamamladı.

ABD’de perakende satışlar mayısta sert düştü

ABD’de perakende satışlar, mayıs ayında sert düşüş yaşadı. Buna göre yüzde 0,9 ile beklenenden fazla azalış kaydetti.

Vize sıkıntısı ve dövizle kira cazibesi; Türkler yurt dışında konut alımında rekor kırdı

Yabancıların Türkiye’deki konut alımlarında ise belirgin bir yavaşlama gözleniyor

Babalar Günü e-ticaret satışlarını artırdı

Her yıl haziran ayının üçüncü pazar günü kutlanan Babalar Günü, e-ticaret sektöründe yılın en yoğun dönemlerinden biri olarak öne çıkıyor. Özellikle teknoloji, erkek giyim ve kişisel bakım kategorilerinde gözlenen talep artışı, çevrim içi alışveriş …