Dev market zinciri isim değişikliğine gidiyor!

Tarım Kredi Marketleri, genç kuşağı hedef alan yeni stratejisiyle değişim sürecine giriyor. Açılacak yeni mağazalar “KOOP” adıyla müşterilere hizmet verecek. Yerli üretim ve çiftçi desteğiyle öne çıkan zincir, gençleri bu yaklaşımla buluşturmayı amaçlıyor.

YENİ ŞUBELER “KOOP” OLARAK HİZMET VERECEK

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, tüketici alışkanlıklarındaki değişime ayak uydurmak ve genç nesli mağazalara çekmek için değişime gidiyor. Genel Müdür Varol Halepli, 2025 hedeflerini bir basın toplantısında duyurdu. Bu çerçevede, zincirin yeni mağazaları “KOOP” adıyla faaliyet gösterecek.

STRATEJİ GENÇ TÜKETİCİYİ DE HEDEFLİYOR

Türkiye genelinde 4.500 satış noktasına ulaştıklarını belirten Halepli, İstanbul’da 391 mağazaları olduğunu açıkladı. Halepli, hızlı büyüme odaklı olduklarını vurgulayarak, mevcut müşteri kitlesinin çoğunlukla orta ve üst yaş grubundan oluştuğunu ancak yeni stratejiler geliştirerek gençleri de hedef aldıklarını belirtti. Bu kapsamda, “KOOP” mağazalarıyla genç alışveriş tutkunlarının dikkatini çekmeyi planladıklarını ifade etti. Halepli, “Genç tüketicilerle etkileşim kurarak alışkanlık edinmek istiyoruz. Bu nedenle ürün ve hizmet çeşitliliğimizi gençlerin isteklerine yönelik olarak şekillendiriyoruz” şeklinde konuştu.

KOOPERATİF YAPISI EN ÖNEMLİ FARK

Halepli, diğer market zincirlerinden ayrıştıkları en belirgin noktanın üreticiyle doğrudan ilişki kurmaları olduğunu vurguladı. “Biz Türkiye’nin yüzde 100 çiftçi marketiyiz. Halkımız doğallığı önemsiyor. Tüketici, üreticiden doğrudan satın aldığı ürüne güveniyor. Bu sebeple kooperatif bilinci bizim için oldukça mühim” diyerek konuştu.

ÜRETİCİ VE TÜKETİCİYE EŞ ZAMANLI DESTEK

ESAS GIDA VE SÜT ÜRÜNLERİ ÖNE ÇIKIYOR

2024 itibarıyla market ürünlerinin %65’inin kendi iştirakleri tarafından üretildiğini belirten Halepli, özellikle bakliyat ve süt ürünlerinde güvenilir olduklarını dile getirdi. Ayrıca, “Temel gıda ve süt ürünleri bizim en güçlü alanlarımız. Peynir ve tereyağı konusunda Türkiye’nin en uygun fiyatlı markasıyız” açıklamasında bulundu.

Related Posts

ASELSAN’dan 2 milyar 870 milyonluk dev anlaşma: Savunma Sanayiinde büyük adım!

ASELSAN, Kamuyu Aydınlatma Platformuna (KAP) yaptığı açıklamada, yeni iş ilişkisini duyurdu. Açıklamada, “ASELSAN ile Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanlığı arasında Yeni Nesil Ağ Tabanlı Askeri Haberleşme Sistemleri’nin …

Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta arttı

Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta önceki aya göre yüzde 4 artarak 30 bin 680’e yükseldi.

Araç sahipleri dikkat 140 bin liraya kadar cezası var: Son 2 gün

Ticari araç sahiplerini ilgilendiren UTTS cihazının montaj işlemlerinin tamamlanmasına sadece 2 gün kaldı.

Ziraat Bankası Genel Müdürü, faiz indirimi için tarih verdi

Ziraat Bankası Genel Müdürü ve Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Alpaslan Çakar, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası’nın (TCMB) 24 Temmuz’da gerçekleştireceği Para Politikası Kurulu (PPK) toplantısından anlamlı bir faiz indirimi kararı çıkmasını beklediğini açıkladı.

ATM’lerde yeni dönem: Bankaların para çekme limitleri değişti!

Bankalarda ATM para çekme limitleri yeniden düzenleniyor. Özel bankalar yeni limitleri devreye alırken, kamu bankalarında da benzer adımlar bekleniyor. Artan nakit ihtiyacına karşılık bankalar limit artışıyla çözüm arıyor.

Resmen açıklandı: En düşük maaşlara yüzde 75 zam geldi

Kocaeli’nin Gebze ilçesindeki Unilever Besan Besin Sanayi fabrikasında Tek Gıda İş Gebze Şubesi ile işveren arasında 6 aydır devam eden toplu sözleşme görüşmeleri nihayet sonuçlandı. Yaplan anlaşamaya göre işçilerin maaşlarına yüzde 75 oranında zam …