Dev market zinciri isim değişikliğine gidiyor!

Tarım Kredi Marketleri, genç kuşağı hedef alan yeni stratejisiyle değişim sürecine giriyor. Açılacak yeni mağazalar “KOOP” adıyla müşterilere hizmet verecek. Yerli üretim ve çiftçi desteğiyle öne çıkan zincir, gençleri bu yaklaşımla buluşturmayı amaçlıyor.

YENİ ŞUBELER “KOOP” OLARAK HİZMET VERECEK

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, tüketici alışkanlıklarındaki değişime ayak uydurmak ve genç nesli mağazalara çekmek için değişime gidiyor. Genel Müdür Varol Halepli, 2025 hedeflerini bir basın toplantısında duyurdu. Bu çerçevede, zincirin yeni mağazaları “KOOP” adıyla faaliyet gösterecek.

STRATEJİ GENÇ TÜKETİCİYİ DE HEDEFLİYOR

Türkiye genelinde 4.500 satış noktasına ulaştıklarını belirten Halepli, İstanbul’da 391 mağazaları olduğunu açıkladı. Halepli, hızlı büyüme odaklı olduklarını vurgulayarak, mevcut müşteri kitlesinin çoğunlukla orta ve üst yaş grubundan oluştuğunu ancak yeni stratejiler geliştirerek gençleri de hedef aldıklarını belirtti. Bu kapsamda, “KOOP” mağazalarıyla genç alışveriş tutkunlarının dikkatini çekmeyi planladıklarını ifade etti. Halepli, “Genç tüketicilerle etkileşim kurarak alışkanlık edinmek istiyoruz. Bu nedenle ürün ve hizmet çeşitliliğimizi gençlerin isteklerine yönelik olarak şekillendiriyoruz” şeklinde konuştu.

KOOPERATİF YAPISI EN ÖNEMLİ FARK

Halepli, diğer market zincirlerinden ayrıştıkları en belirgin noktanın üreticiyle doğrudan ilişki kurmaları olduğunu vurguladı. “Biz Türkiye’nin yüzde 100 çiftçi marketiyiz. Halkımız doğallığı önemsiyor. Tüketici, üreticiden doğrudan satın aldığı ürüne güveniyor. Bu sebeple kooperatif bilinci bizim için oldukça mühim” diyerek konuştu.

ÜRETİCİ VE TÜKETİCİYE EŞ ZAMANLI DESTEK

ESAS GIDA VE SÜT ÜRÜNLERİ ÖNE ÇIKIYOR

2024 itibarıyla market ürünlerinin %65’inin kendi iştirakleri tarafından üretildiğini belirten Halepli, özellikle bakliyat ve süt ürünlerinde güvenilir olduklarını dile getirdi. Ayrıca, “Temel gıda ve süt ürünleri bizim en güçlü alanlarımız. Peynir ve tereyağı konusunda Türkiye’nin en uygun fiyatlı markasıyız” açıklamasında bulundu.

Related Posts

Borsa günü nasıl tamamladı? (18 Haziran 2025)

BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 143,46 puan azalırken, toplam işlem hacmi 84,9 milyar lira oldu. Bankacılık endeksi yüzde 0,30, holding endeksi yüzde 1,86 değer kaybetti. Sektör endeksleri arasında en çok kazandıran yüzde 1,84 ile finansal …

Avrupa borsalarında gerilim dalgası: Orta Doğu etkisi! (18 Haziran 2025)

Stoxx Europe 600 gösterge endeksi yüzde 0,1 azalışla 541,9 puandan ve Almanya’da DAX 40 endeksi yüzde 0,1 düşüşle 23.440 puandan işlem görüyor. İtalya’da FTSE MIB 30 endeksi yüzde 0,2 artışla 39.447 puanda, İspanya’da IBEX 35 endeksi yüzde 0,3 primle …

Borsa güne düşüşle başladı: İşte en çok kazandıran sektörler

Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi, güne yüzde 0,31 düşüşle 9.310,65 puandan başladı. Dün satış ağırlıklı bir seyir izleyen Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi, günü yüzde 0,11 değer kaybederek 9.339,59 puandan tamamladı.

ABD’de perakende satışlar mayısta sert düştü

ABD’de perakende satışlar, mayıs ayında sert düşüş yaşadı. Buna göre yüzde 0,9 ile beklenenden fazla azalış kaydetti.

Vize sıkıntısı ve dövizle kira cazibesi; Türkler yurt dışında konut alımında rekor kırdı

Yabancıların Türkiye’deki konut alımlarında ise belirgin bir yavaşlama gözleniyor

Babalar Günü e-ticaret satışlarını artırdı

Her yıl haziran ayının üçüncü pazar günü kutlanan Babalar Günü, e-ticaret sektöründe yılın en yoğun dönemlerinden biri olarak öne çıkıyor. Özellikle teknoloji, erkek giyim ve kişisel bakım kategorilerinde gözlenen talep artışı, çevrim içi alışveriş …